poniedziałek, 25 stycznia 2016

Wyzwanie - MROZEM MALOWANE

Choć oglądając pozostałe prace zgłoszone na wyzwanie wiem iż nie mam najmniejszych szans! Zgłoszę pracę bo i tak miałam zamiar wrzucić ją na bloga.

Zgłoszone prace na wyzwanie są przepiękne, a twórczynie tych prac postawiły bardzo wysoko poprzeczkę!





W pracy użyłam produktów z PaperConcept: papier gładki 250gkalkęnagrzewnica do embossingupuder do embossingu-białytrymer do papierukoronki bawełnianekostka 3d i moje ulubione perły samoprzylepne (mam nadzieje iż nic nie pominęłam). 

A oto banerek wyzwania:

Pozdrawiam ;)

4 komentarze:

  1. Piękna i bardzo pracochłonna, pełna szczegółów praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu PaperConcept!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie popadaj w kompleksy - Twoja praca jest ładna i wartościowa a wyzwania są po to, by równać w górę. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Concept.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz i tak właśnie postępuję z wyzwaniami, dzięki udziału w takich konkursach staram się uczyć i być coraz to lepszą ;) Ja sama widzę duże postępy, a to dla mnie najlepsza nagroda.
      W sumie nagrody nie są ważne, najfajniejsza jest zabawa i możliwość podziwiania i poznawania nowych ludzi, ale jeśli przy okazji komuś spodoba się praca to wtedy jest mi bardzo, bardzo miło ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń