poniedziałek, 18 stycznia 2016

Kartka dla Babci z papierami UHK Gallery

Kilka dni temu zostałam poproszona o zrobienie kartki z okazji dnia babci, która nie może być zbyt trójwymiarowa gdyż ma zostać wysłana. 
Przeglądając moją dość małą kolekcję papierów, wpadły mi w ręce arkusze właśnie z UHK Gallery "Celebration 2". Papiery z tej kolekcji są tak śliczne, kolorowe i wzorzyste iż nie trzeba ich specjalnie jakoś ozdabiać. 

I tak oto powstała piękna kartka dla babci. 

Wykorzystując jeden z papierów oraz dołączony do zestawu pasek z grafiką, wszytko w ciepłych kolorach. Uzupełniłam kartkę "tłem z tekturki w kształcie kół" oraz tagiem na który w początkowej fazie nastemplowałam wzór który się rozmył (ratując kartkę - wykonałam ten sam stempel na papierze wizytówkowym i przykleiłam w miejsce starego). Całość uzupełniłam kompozycją z kwiatów, pręcików oraz listków, a na koniec wykonałam medium żelowym przeźroczyste kropeczki.

Aktualnie podejrzewam, że kartka jest już w drodze, by uszczęśliwić babcie. 





Pracę zgłaszam na:




Ja zabieram się za kolejne prace, a wam życzę wielu inspiracji i powodzenia w wyzwaniach.

Pozdrawiam ;)

6 komentarzy:

  1. Delikatna, urocza karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, dopracowana kartka! anias/DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodziutka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Artmeno!

    OdpowiedzUsuń