wtorek, 12 stycznia 2016

Noworoczny Blog Hop w Towarzystwie Dobrej Zabawy

Na blogu wyzwaniowym- Towarzystwo Dobrej Zabawy została zorganizowana zabawa "Noworoczny Blog Hop z wyzwaniem" pierwszy raz miałam przyjemność brać udział w tego typu projekcie!


Była to super okazja do odwiedzenia kilku wspaniałych blogów.

Tak więc stworzyłam pracę nie tylko scrapową, ale również trzeba było wymyślić wierszyk/rymowankę z nazwą "Towarzystwo Dobrej Zabawy". (Ciężko była, ale coś tam udało się wymyślić). Oprócz nazwy bloga zamieściłam w wierszyku wszystkie wskazówki, które można było znaleźć na blogach DT. 

Sznurek, wstążka bądź kokarda,
takie dopełnienie kwiatków to awangarda!
Lecz czego nie robi się dla DOBREJ ZABAWY
w takim przypadku można wykorzystać tekturki do oprawy,
Pracę naszą cekiny w TOWARZYSTWIE perełek przyozdobią,
a wskazówkę przez przypadek zgubią!
Wszytko w całość taśma washi sklei,
by moja praca na BLOGU WYZWANIOWYM była któraś z kolei. 


A oto moja praca, którą zgłaszam na wyzwanie. Jest to kobiecy otwierany czekoladownik zrobiony od podstaw przeze mnie. Jest to super pomysł wręczenia drobnego upominku jakim jest czekolady w przepiękny sposób. 

Czekoladownik został przyozdobiony kwiatami, półperełkami, tekturką, tasiemką z liśćmi, ozdobną siateczką, kokardką ze sznureczka oraz jest zamykany za pomocą wstążeczki.






Wewnątrz miejsce na wpisanie lub wklejenie życzeń (choć w rękodziele jestem zwolenniczką wpisywania)



Pozdrawiam i zapraszam was serdecznie do zabawy ;)

10 komentarzy:

  1. wspanialy czekoladnik pięknie ozdobiony

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca :)
    Bardzo dziękuję za przyłączenie się do zabawy i HOP Wyzwania w Towarzystwie Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Towarzystwo Dobrej Zabawy dziękuje za wspólne scrapowe skakanie :) Cieszę się, że dobrze się z nami bawisz, a przy okazji pokazujesz nam tak piękny czekoladownik. Pozdrawiam, dagmara DT TDZ

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny czekoladownik, piękne wykonanie i dobrana kolorystyka. Dziękuję za udział w zabawie TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie sobie poradziłaś dobrze się przy tym bawiąc.Dziękuję za udział w zabawie z TDZ.

    OdpowiedzUsuń