czwartek, 7 stycznia 2016

Czekoladownik dla dziadka! - krok po kroku

Święta już za nami, nowy rok wkroczył w nasze życie! Już niebawem kolejne jakże ważne święta, a mianowicie dzień babci i dziadka. 




Dziadkowie zasługują na naszą pamięć i tak się zastanawiam co mogłoby być godnym prezentem. Jednym z moich pomysłów było zrobienie czekoladownika i tak dla moich babć nie miałam problemu: trochę kolorowego papieru, koronek i kwiatów (niedługo wrzucę zdjęcia z efektami taj pracy) i gotowe! 
Niezłym wyzwaniem było stworzenie czekoladownika dla dziadków. Szukając w Internecie pomysłów zainspirowałam się kartką z garniturem
A pomysł na kursik zaczerpnęłam z Magicznej Kartki.

Nie chciałam jednak po raz kolejny robić kartki, uparłam się na pudełko na czekoladę (moją ulubioną Milkę).

Tak więc wzięłam kartkę, ołówek oraz kilka długopisów i zaczęłam kreślić, liczyć i oto wyszedł taki schemat. (mam cichą nadzieje, że czytelny i może komuś się przyda). 
Wymiary kartki to wysokość 16,3 cm a szerokość to 18,4 cm.

 

Linie przerywane na schemacie to są linie do zgięcia, jedynie dwa małe trójkąty są do wycięcia (jeden po prawej, a drugi po lewej) 

A tak wygląda schemat ze z bigowanymi liniami i wyciętymi trójkącikami

Na tym etapie dorysowałam szwy, a także dokleiłam kieszonką i guziki. Kolejnym krokiem było zrobienie kieszonki na czekoladę (białej koszuli).
Oczywiście są to moje zapiski i nie wiem czy ktokolwiek się w tym połapie, ale w razie pytań piszcie postaram się wyjaśnić. 
Po ozdobieniu koszuli kołnierzykiem i guziczkiem, czekoladownik był już prawie gotowy. 


Brakowało tylko stempelka iż jest to specjalny prezent dla dziadka ;) 


Zdjęcie zawiera lokowanie produktu w postaci mojej ulubionej czekolady <3



UPOMINEK GOTOWY! 

Mój czekoladownikowy garniturek zgłaszam na wyzwania:



Zachęcam was również do udziału w wyzwaniach, jest to super okazja do do realizacji nowych pomysłów. 

Pozdrawiam ;)

18 komentarzy:

  1. Świetny garniturek :) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowy!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo pomysłowe opakowanie czekolady! dziękuje za zabawę z It's just fun :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wspólna zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowy, śliczny i praktyczny garnitur:)
    Dziękuję za wspólną zabawę z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dopasowany garnitur :) Dzięki za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczna praca :) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  8. słodki ten upominek :) Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  9. Elegancko :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Super pomysł! Ja dla dziadka będę kupował jego wymarzoną karafkę, bo pojawiła się na stronie https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-dziadka więc już wiem, że dziadek będzie po prostu zachwycony!

    OdpowiedzUsuń