wtorek, 19 stycznia 2016

Czekoladownik na wyzwanie Art-piaskownicy

Mam tylko kilka pojedynczych arkuszy papierów z BeeScrap, postanowiłam je wykorzystać do pracy nad wyzwaniem w Art-piaskownicy

Wykonałam czekoladownik, który został wykonany na podstawie craft mapki: 
Do wykonania użyłam arkusza papieru z kolekcji Craftowe Marzenia.





Trochę chlapania, złotego tuszu i pieczątek, kilka tekturek i 3 kwiatki. Ręczne wykonane przeszycia i kilka czarnych perełek.

Pracę zgłaszam również na wyzwanie styczniowe w BeeScrapShop


Pozdrawiam ;)

9 komentarzy:

  1. Śliczny czekoladownik! te chlapania i złote elementy są świetne :) A i goździki przykuwają uwagę! Dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz i słowa uznania ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Świetna praca!!! Sama chciałabym dostać taki czekoladownik... ale na szczęście nie jestem jeszcze babcią ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny:) Na pewno czekoladki tak opakowane smakują o niebo lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kontrast stworzyły te kwiaty ... dziękuje za udział w wyzwaniu AP Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach jaki fajny, uwielbiam opakowania na czekolady, Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy Daga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło widzieć pozytywne komentarz, w takich chwilach nabieram wiatru w żagle! Dziękuje za komentarz i pozdrawiam ;)

      Usuń