niedziela, 6 listopada 2016

Konkurs organizowany przez worQshop!

Dlaczego warto dokumentować grudniowe wspomnienia? Takie pytanie zadała Kasia Mistacoglu  na  Facebook-u w ramach konkursu! Do wygrania jest możliwość udziału w kusie "GRUDNIKOWNIK 2016"! 

Choć pozostało już mało czas na zgłoszenie swoich odpowiedzi - zachęcam Was do udziału! Może nawet nie dla samej nagrody, ale dla samych siebie! Dla chwili przemyśleń nad tym dlaczego Święta Bożego Narodzenia są takie magiczne!!  


Od zawsze kiedy pamięta to właśnie grudzień i grudniowe święto było magiczne! Strojenie domu, wyczekiwanie Św. Mikołaja, wspólne gotowanie, świąteczne piosenki i wiele, wiele rzeczy wartych uwagi.

Jako dziecko pamiętam pierogi, świąteczne nuty brzmiące w tle, strojenie domu i balkonu w lampki by Mikołaj nas nie ominął i zobaczył nasz dom z daleka!

Teraz gdy już jestem "duża", nadal mam taki sam stosunek do tego! Uwielbiam zapach pomarańczy, goździków! Kocham święta za to iż mogę je spędzić w gronie najbliższych kolędując, wspominając!
W ten magiczny czas mogę poukładać puzzle i cieszyć się chwilą dla siebie i rodziny.


Choć z roku na rok jest coraz trudniej zebrać wszystkich w jednym miejscu,a spowodowane jest to migracjami i tworzeniem "nowych" rodzin - to zawsze staram się by magia świąt była taka sama!

Dokumentacje moich świąt nigdy nie były tworzone w formie tzw. Grudniownika - zazwyczaj są to kartony wynoszone później do piwnicy by przeczekać kolejne lata! Pudełka te są co roku otwierane, a w nich ozdoby, kartki, pamiątki! Od własnoręcznie robionych łańcuchów, przez wykonywane techniką origami 3d bombki, aż do spisanych wspomnień! Każde pudełko jest inne, ale otwierając je wychodzi z nich ta sama świąteczna magia! 


I DLA TEJ WŁAŚNIE MAGII WARTO DOKUMENTOWAĆ GRUDNIOWE WSPOMNIENIA!!



W tamtym roku próbowałam wykonać grudniownik, ale szybko się to skończyło, może w tym roku uda mi się dotrwać do końca?!


Odpowiadaj na to pytanie nie kierowałam się tym co napisać by wygrać, ucieszyłam się na widok tego pytania ponieważ miałam czas na to by przypomnieć sobie święta sprzed lat i zastanowić się co było w nich takiego wspaniałego.  

Dziękuje za to pytanie! Pozdrawiam ;)

2 komentarze:

  1. Uwielbiam Boże Narodzenie ! Ładne karteczki :)
    Zapraszam do mnie ;) miło będzie jeśli zaglądniesz i zostawisz ślad po sobie www.szufladajustyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto dokumentować różne chwile naszego życia, bo pamięć jest ulotna, warto robić grudniownik, bo przyjemnie jest powspominać nasze zabiegane dni grudnia. Ja robię już, a może dopiero czwarty grudniownik i muszę się dyscyplinować, aby z każdego dnia zrobić wpis, ale jaka potem satysfakcja :)

    OdpowiedzUsuń