środa, 21 października 2015

Wspólne tworzenie!

Każda aprobata i dobre słowo na temat moich prac bardzo mnie cieszy. Gdy pewnego dnia moja dziesięcioletnia kuzynka Blanka pokazała mi swoją pracę wykonaną metodą quilling-u (zainspirowaną moją twórczością) była pod wielkim wrażeniem. Umówiłyśmy się zatem iż w  najbliższy weekend spotkamy się by wykonać kartkę. 
Przygotowałam się, że zrobimy jedną kartkę. Zaś zapał do pracy i chęć nauki była tak duża, że kartek powstało sześć, dwa "bileciki" na życzenia, koszulka pomalowana pastelami oraz przedwcześnie 2 dynie! 

Po bardzo twórczym weekendzie czas na publikację prac. 

Po prawej wykonana przeze mnie kartka na 75 Urodziny, środkowa kartka powstała z produktów, które dostałam z http://polishkitproject.com/, po prawej kartka wykonana przez Blankę.


Kartka urodzinowa wykonana przy pomocy papierów scrapbookingowych i dodatków. 

Pozdrawiam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz